BESTSELLER MASKERADE

BRIEF

Konceptudvikling og afvikling af Bestsellers årlige julefrokost.

BAGGRUND

Bestsellers årlige julefrokost for 2.000 medarbejdere. En udfordring i logistik og kreativ konceptudvikling, der kunne sikre alle deltagere en gennemført oplevelse.

LØSNING

Arrangementet afvikledes med temaet “Maskerade” som et komplet setup af 1500-tallets aristokratiske storslåede banketter. Aftenens værter bestod af Christiane Schaumburg-Müller, Martin Brygmann og Nikolaj Lie Kaas – som gjorde sin entré ridende på ryggen af en elefant.”Maskeraden” dikterede alle elementer aftenen igennem. Til hver fase var der inkorporeret et “wow”-element og hele dekorationen bar bræg af eventets tema. Også deltagerne havde klædt sig på i aftenens tema og den bedste udklædning blev kåret i løbet af aftenen. Til efterfesten kunne gæsterne opleve et live akrobatisk show, der foregik simultant med liveoptræden af Burhan G, Kidd, Kato og Morten Friis fra Safri Duo.

Se flere eksempler på corporate event cases her